Er ALL IN starten på resten av din karriere?

Sindre Johansen
10.okt.2019 14:46:19

Når idrettsutøvere snakker om hvorfor de ble best, snakker de gjerne om hvordan fokuset lå på den ene arbeidsoppgaven. De snakker om hva som motiverte dem til å lykkes og hvor målbevisste de har vært.

Skal du bli god på noe i 2020 må du gå det vi kaller "All In". Kundene betaler for din spesialkompetanse og ekspertise. Det nytter ikke lenger å være litt god på alt mulig rart. 

Les også: Er den siste poteten tatt opp fra jorden?

På lag for å skape fantastiske kundereiser.
Faktureringsgrad, bonus på fakturerte timer og følelsen av å være en ensom ulv er ikke fremtiden i våre øyne. Nå handler det om å sette sammen de beste menneskene som skal gi kunden den beste opplevelsen, punktum. Dette krever kompetanse, samhandling og et brennende ønske om å få til noe. Når kunden sitter igjen med en følelse som kan sammenliknes med forelskelse i oss som leverandør, først da har vi lykkes. Da vil vi og selskapet vårt automatisk løfte seg.

Bli en viktig spiller på et samlet lag.
For å lykkes med tankesettet hvor kundens opplevelse er i sentrum trenger vi ansatte som går "All In" på reisen. Du og kollegaene dine skal jobbe for å skape den beste opplevelsen for kunden. Stå på, bruk tid på kompetanseheving, sett av tid til andre, sett dere i grupper for å løse problemer, ta tid alene. Gjør det du må, så lenge du jobber mot målet. Det vil gi resultater.

3 år etter at vi gikk "All In" på Visma.net ERP som plattform nærmer vi oss 100 kunder og er fortsatt Visma sin eneste rene Cloud Visma.net partner. Det er vi utrolig stolte av. Vi har såvidt startet og nå vil ha med deg som er motivert for Cloud Connection 2.0

Alt vi gjør skal til syvende og sist føre til at vi skaper en kul og god arbeidsplass. Det er mye lettere når vi har et mål: "All In" på skyløsninger.

"Cloud is a journey, not a destination"

Utforsk vår karriereside →

Liker du vår way of thinking? Da vil vi at du skal legge inn en søknad.

DSC00214-2