Er ALL IN starten på resten av din karriere?

Sindre Johansen
04.nov.2021 12:47:47

Når idrettsutøvere snakker om hvorfor de ble best, snakker de gjerne om hvordan fokuset lå på den ene arbeidsoppgaven. De snakker om hva som motiverte dem til å lykkes, og hvor målbevisste de har vært.

Skal du bli god på noe i 2022 må du gå det vi kaller "All In".

Kundene betaler for din spesialkompetanse og ekspertise. Det nytter ikke lenger å være litt god på alt mulig rart. 

Les også: Er den siste poteten tatt opp fra jorden?

På lag for å skape fantastiske kundereiser.
Faktureringsgrad, bonus på fakturerte timer og følelsen av å være en ensom ulv er ikke fremtiden i våre øyne: Nå handler det om å sette sammen de beste menneskene som skal gi kunden den beste opplevelsen, punktum. Det krever kompetanse, samhandling og et brennende ønske om å få til noe.

Det er ikke før kunden sitter igjen med en følelse som kan sammenliknes med forelskelse for oss som leverandør, at vi har lykkes. Da vil vi og selskapet vårt automatisk løfte seg.

Bli en viktig spiller på et samlet lag.
For å lykkes med tankesettet hvor kundens opplevelse er i sentrum trenger vi ansatte som går "All In" på reisen: Du og kollegaene dine skal jobbe for å skape den beste opplevelsen for kunden.

Stå på, bruk tid på kompetanseheving, sett av tid til andre, sett dere i grupper for å løse problemer, ta tid alene. Gjør det du må, så lenge du jobber mot målet. 

Nå er det 5 år siden vi gikk "All In" på Visma.net ERP som plattform, og vi har bare såvidt startet. Nå vil ha med deg som er motivert for bygge videre på Cloud Connection etter hvert som vi vokser videre! 

Alt vi gjør skal til syvende og sist føre til at vi skaper en kul og god arbeidsplass. Det er mye lettere når vi har et mål: "All In" på skyløsninger.

Kanskje du liker

disse historiene om Innsikt