Hopp til hovedinnhold
Mann som står på et varelager

Beauty Technology sparer ca. 200.000,- i året med Visma.net

Beauty Technology håndterer nå alle sine ordrer i ett system, i flere land. - Vi bruker OneStop Reporting som gjør at vi kan bruke det både i Sverige og Danmark på samme måte som vi gjør i Norge, sier Lene, som er drift- og økonomiansvarlig i bedriften.

Feilplukk eksisterer ikke lenger

Manuelle arbeidsprosesser stjeler ofte mye tid og kostnader i en virksomhet. Lene som CFO er opptatt av å effektivisere begge faktorene og er dermed opptatt av et solid system. De gikk fra å gjøre oppgaver både to og tre ganger - til å ha et helautomatisert system fra start til slutt. Beauty Technology har valgt å gå all-in med Visma.net. Og med en BX håndterminal på lageret, så sørger de for at feilplukk ikke eksisterer lenger.

Vi har regnet på at vi sparer oss cirka 200.000,- i året, etter at vi gikk over fra alle de ulike systemene til Visma.net
Lene Aaby

Drift- og økonomiansvarlig, Beauty Technology

Systemer som snakker sammen

- Det vi så når vi som selskap var i vekst, var at vi fikk utfordringer med ordreleggingen. Det kom ordrer gjennom SMS, Messenger, Instagram, mail og så videre. Det var ingen enkel prosess, sier Mikael.

Merkesjefen nevner også videre at de bruker App4Sales som er systemet som er deres nettside, og våre apper mot selgere og våre kunder. Der kunden går inn og bestiller, kunden får hva de har bestilt og det blir ikke noe feilplukk eller dårlig service fra vår side.

Lær mer om: Varehandel