
Kundeorientert, seriøst og uhøytidelig - Slik opplever Anne arbeidskulturen
Kan du fortelle om en typisk jobbhverdag for deg?
Som medarbeider på CX-teamet tar jeg i mot og jobber med kundespørsmål som kommer inn via både e-post og telefon. Jeg har fast telefonsupport 2 dager i uken, så det blir mange telefoner og mange fjernstyringer for å hjelpe kunder å finne løsningen på problemene deres. I tillegg holder jeg også enkelte bedriftsinterne opplæringer/kurs.

Hvorfor ville du jobbe i Cloud Connection?
Jeg ble rammet av bemanningsreduksjon hos tidligere arbeidsgiver, og ettersom jeg allerede vare et godt stykke opp i 50-årene var det vanskelig å komme gjennom i søkeprosesser. Siden jeg hadde vært superbruker for SuperOffice hos tidligere arbeidsgiver, kjente jeg noen i Cloud Connection og gjennom dem fikk jeg jobb i den gang CRM Insight.
Hvordan vil du beskrive arbeidskulturen?
En samling av veldig hyggelige og hjelpsomme mennesker. Det er høyt under taket og heldigvis ingen kultur for detaljstyring. Allikevel er folk dedikerte, seriøse og stolte av firmaet og jobben de selv og kolleger gjør.

Har du fått muligheter til å utvikle deg faglig? Hvordan?
Ettersom jeg har mye direkte kundekontakt og bistår kunder med ulike problemstillinger hver dag, lærer jeg hele tiden noe nytt.
Hvis du skulle beskrevet selskapet med tre ord, hvilke ville det vært?
Kundeorientert, seriøst, uhøytidelig
