Hopp til hovedinnhold

Malaroma sin historie og erfaringer med implementering av CRM og SuperOffice Service

Tidligere hadde Malorama en felles innboks hvor alle henvendelser kom inn

Det kunne resultere i at flere kundeservicemedarbeidere plukket samme sak, og at samme henvendelse ble behandlet to ganger. En og samme ordre kunne bli registrert to ganger. Det var en utfordring både for kundene og for kundeservice.

Malorama-konsernet, bestående av Fargerike, Mal Proff og Farveringen, er Norges største handelshus innenfor sin bransje; overflatebransjen og overflateprodukter.

Den dagen de skiftet til SuperOffice, skrudde de over bryteren klokken 12:00. Og alle kundeservicemedarbeidere begynte direkte å benytte seg av saksbehandlingsverktøyet, SuperOffice Service.

Når man implementerer et nytt system forventer man at det skal bli noe trøbbel utover dagen, men vi er positivt overrasket. Og det fungerte kjempefint. Over all forventning.
Tanja Røtterud

Leder for kundeservice, Malorama

Cloud Connection kom inn i prosjektstart og har fulgt oss opp hele veien i forhold til hvordan vi skal gjøre ting, workshops osv. De har deltatt hele veien, samtidig som det har vært veldig personlig oppfølging så man føler seg ivaretatt. Det var en trygghet for alle medarbeiderne at de ble ivaretatt og at det ikke var noe farlig. De fikk god opplæring, så det har vært en super prosess hele veien, sier Tanja.